Sposoby na kontrolowanie okresu

Wypróbuj witaminę C

Witamina C pomaga produkować estrogen w organizmie, który może budować wyściółki macicy, dokonywać poprawy macicy i powodować krwawienie miesiączkowe. Można uzyskać wysokie dawki witaminy C w suplementach (3000mg witaminy przez 3 dni) lub za pomocą źródeł naturalnych, takich jak pomarańcza, cytryna, zielona herbata lub pietruszki. Można też spróbować soku z żurawiny, może ona znacznie poprawić odpowiedź na pytanie jak przyspieszyć okres. Upewnij się, że nie jesteś w ciąży przed zażyciem wysokiej dawki witaminy C, gdyż może to prowadzić do poronienia.

Zmień swoją dietę

Rozważ zmianę diety aby regulować swój okres. Po pierwsze, należy unikać lub przynajmniej zmniejszyć zużycie soli. Nadmiar soli może prowadzić do zatrzymania płynów w organizmie, co może pogorszyć twoją menstruacje. Po drugie, musisz jeść więcej pokarmów, które są bogate w karoten, takie jak gorczyca, dynia, jaja, papaja, morele, marchew, szpinak, brzoskwinie, itp. Te produkty pomogą przyspieszyć okres.

Spróbuj tego przepisu:

Wymieszać i rozpuścić 1 łyżeczkę proszku Jaggery i ½ łyżeczki kurkumy w szklance wody. Pić go 1 lub 2 razy dziennie przez około dwa tygodnie przed przewidywanym terminem okresu. Zarówno kurkumy i jaggery mają tendencję do podwyższania temperatury ciała, prowadząc do wcześniejszego cyklu miesiączkowego.

Łodygi selera i liście zawierają apiol, naturalną substancję znaną w celu stymulowania skurczów macicy. Seler został zgłoszony do stymulowania przepływu krwi w miednicy i macicy oraz prawdopodobnie stymuluje przyspieszanie okresu.

Jeść więcej czerwonego mięsa, ponieważ ma właściwości grzewcze, a więc może przyspieszyć okres.

Pij herbatę z imbirem

Herbata może pomóc kontrolować swój okres. Pij 2 lub więcej filiżanek mocnej herbaty z imbirem w przewidywanym dniu miesiączki lub w okolicach tego wydarzenia. Ta metoda powinna przyspieszyć menstruacje co prowadzi do rozpoczęcia krwawienia w ciągu kilku dni. Herbata z imbirem może również powodować niepokój i uderzenia gorąca u niektórych kobiet.

Stosowanie gorącego kompresu

Gorący okład aplikowany na swoim podbrzuszu będzie rozgrzać twoje ciało i twoje miesiączki rozpoczną się wcześniej. Poduszka elektryczna lub termofor jest dobrym wyborem. Alternatywnie, możesz spróbować siedzieć lub leżeć w gorącej wannie około 30 minut dziennie przez kilka dni. Picie letniej wody w tych dniach również może pomóc.

Ćwicz

Według badań, kobiety, które regularnie ćwiczą mają znacznie niższy poziom estradiolu, hormonu płciowego, który pomaga utrzymać ciało od owulacji i utrzymuje regularny cykl menstruacyjny co daje odpowiedź na kluczowe pytanie jak przyspieszyć okres.

Uwolnienie się od stresu

Stres może powodować, że miesiączki będą bardziej bolesne, ale nie tylko. Może również wpływać na cykl menstruacyjny na wiele sposobów: zmiana jego trwania lub opóźnienie okresu. Pod wpływem stresu, organizm uwalnia hormony kortyzolu i adrenaliny, które uniemożliwiają uwalnianie hormonów płodności i zakłócają cykl menstruacyjny. Dowiedz się, jak zarządzać stresem poprzez regularne ćwiczenia, codzienne spacery lub głębokie sesje oddechowe które pomogą w rozwiązaniu problemu nieregularnego okresu.

Utrzymanie wagi

Kobiety, które mają zbyt wiele komórek tłuszczowych w organizmie mają zwykle zbyt dużo estrogenów. Z drugiej strony, chude kobiety mogą nie mieć wystarczającej ilości poziomu estrogenów w celu wspierania ich cyklu menstruacyjnego. Zarówno zbyt wiele i zbyt mało estrogenów w organizmie kobiety może doprowadzić do hormonalnego sprzężenia zwrotnego i powodować nieprawidłowe działanie nieprawidłowości miesiączkowania.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s